یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی و کاردستی در کتابخانه عمومی بصیرت سربیشه

قصه‌گويي و كاردستي سربيشه

کارگاه‌های قصه‌گویی و کاردستی کتابخانه عمومی بصیرت بخش دُرُح از توابع شهرستان سربیشه با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی؛ حسینی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه با اعلام این خبر گفت: کتابخانه عمومی بصیرت درح در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و جهت پویایی بخش کودک در برنامه‌ای مستمر  به برگزاری کارگاه‌هایی ماهیانه قصه‌گویی، آموزش کاردستی و نقاشی اقدام می‌کند.

حسینی افزود: در ماه جاری نیز کارگاه  قصه‌گویی با حضور ۱۸ تَن از اعضای کودک این کتابخانه برگزار شد.

وی درباره فعالیت‌های این کارگاه گفت: بخش‌های مختلف این کارگاه که به سرپرستی مسئول کتابخانه برگزار شد، شامل قصه‌گویی از کتاب «قصه‌های مهتاب» نوشته هانس کریستین اندرسن و معرفی چند کتاب برای مخاطب کودک بود.

وی افزود: این کارگاه مشارکتی با ارائه داستان «هلوی شکمو» توسط فاطمه هاشمی، دانش‌آموز کلاس ششم و عضو کتابخانه، پایان یافت.

حسینی افزود: برگزاری کارگاه کاردستی نیز از دیگر فعالیت‌های کتابخانه بصیرت در این ماه بود که با هدف ایجاد سرگرمی برای مخاطب کودک و نوجوان و تقویت قوه خلاقیت و مهارت آنان با حضور ۱۵ تَن از اعضای کتابخانه برگزار و با استقبال خوبی از سوی مخاطبین روبه‌رو شد.